czwartek, 11 kwietnia 2013

54 kg

No waga spada spada :D
Wczoraj zjadłam malutko to pewnie dlatego waga tak spadła, niestety dzisiaj już nie jest tak dobrze. Mam nadzieję, że jutro waga nie podskoczy znowu. Już nie zjem nic dzisiaj, więc może nie będzie tak źle.

Bilans:
*śniadanie: grahamka z parówką sojową z masłem i sałatą ok. 304 kcal
*II śniadanie: drożdzówka mała: 206 kcal
*obiad: 4 pierogi z pieczarkami - ok. 247 kcal
garść paluszków z sezamem - 75 kcal

Razem O.O : 832 kcal

NOOO NIE! :( Już nic, wypiję jeszcze ze 2 herbaty żeby szybciej strawić. Szkoda no szkoda, ale żeby waga spadła, błagaaaam :(

Mam nadzieję, że u Was lepiej idzie. Trzymajcie się i chudnijcie Słoneczka <3

5 komentarzy:

  1. Parówka sojowa to taka wersja wegeteriańskiej parówki? Tzn. czy jest tam mięso :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wersja wegetariańska. Są wegetariańskie parówki, kiełbaski, wędlina i masę innych pyszności:)

      Usuń
    2. Jestem wegetarianką, więc nie ma tam żadnych produktów pochodzenia zwierzęcego. Do tego są bardzo zdrowe i smaczne :)

      Usuń
  2. nie jedz parówek są nie zdrowe
    bilans ok
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wegetariańskie parówki, więc są zdrowe i nie są z mięsa :P

      Usuń